DS 4 a DS 4 Cross: Dizajnérsky kúsok, ktorý je krajší než DS7 Crossback

Ak máte radi klasiku, v ponuke sa nachádzajú aj benzínové motory PureTech s výkonom 96 kW (130 k), 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k). Naftu v nádrži zastupuje výlučne motor BlueHDi 130 s výkonom 96 kW (130 k). Všetky modely budú používať iba 8-stupňovú automatickú prevodovku EAT8.

Konštruktéri si dali záležať na aerodynamike. Podieľajú sa na nej aj disky kolies s unikátnym rozmerom až 20 palcov, čo je až 720 mm. Väčšina modelového radu využíva 19-palcové disky. Zaujímavosťou sú úzke pneumatiky.  Výsledkom majú byť znížené turbulencie a zároveň aj emisie CO2, pričom sú tieto disky stále. Vysokú úroveň dynamiky posilňuje 10 % zníženie hmotnosti, čo je 1,5 kg na disk. Fanúšikov aktívnej športovej jazdy však napoteší fakt, že zadná náprava je v prípade štandardných verzií jednoduchej konštrukcie s vlečenými ramenami spojenými s torzne pružnou priečkou.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: Honda Jazz Hybrid Elegance: Jednotkár

Ferrari 250 GTO stúpa na cene kríza/nekríza